درد و دلی با آرمیتای من ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام ... امشب هم حس نوشتن دارم و هم حس دردودل کردن با یه کوچولوی مهربون به نام آرمیتا .... اونم آرمیتا رضایی نژاد ....

سلام به آرمیتا کوچولوی من .... خوبی دتر؟؟؟ راستشو بخوای چند دقیقه پیش داشتم وب گردی میکردم یه عکسی از تو دیدم ... یهو دلم لرزید ... یادم اومد هدفم از اسمم تو وبلاگ منتظران ظهور این بود که به یاد بیارم تو رو ... خیلی ناراحت شدم ... بیادت نبودم .... ببخشید ... بازم باید شرمنده بشم جلوی روی ماهت ...

میدونم با این دل رئوفت خیلی مهربون تر از اونی هستی که من فکرشو میکنم .... عزیز دلم ... فدات بشم خوبی؟؟؟

الآن شما دیگه خانومی شدی برای خودت ... فکر میکنم الآن باید 9 سالت باشه ...

حتما از حال بابات باخبری.... مگه نه؟؟؟

فدات بشم حتما خیلی دلت میگیره وقتی عکستو با بابای خوبت می بینی.... من که کلی دلم گرفت آبجی کوچولوی من ....

یه چیزی میگم که فقط دل خودمو یخورده سبک کنم ....

آرمیتا جون .... حتما تو هم شنیدی که دخترا بابایی هستن؟؟؟ اونوقت تو الآن چیکار میکنی آرمیتا ...؟؟؟؟؟؟

پدر نداشتن خیلی سخته؟؟؟ من نمیدونم .... حتی فکرشم منو داغون میکنه ....

خانوم خوشگله ی من .... حتما هنوزم بهانه ی بابایی رو میگیری .... مگه میشه یه دختر باباشو فراموش کنه؟؟؟؟؟ منم یه دخترم .... یه خورده میتونم درکت کنم .... میدونم بابا داشتن یعنی چی.... 

یه چیزی بگم ؟؟

دخترا خوب میفهمن حرفمو ....

دختر که باشی عشق اول زندگیت پدرته .... بهترین پناهگاه آغوش پدرته ... 

دختر که باشی میمیری که باباییت نازت کنه .... و هیچوقت نمیترسی چون میدونی باباییت مثل کوه پشتته ....

خانومی .... اینطوری بغض نکن دیگه .... باباییت ناراحت میشه ها ....

 میدونم روز پدر که میاد چی میکشی .... الهی که بمیرم برات ....

ماشاالله دیگه بزگ شدی ...به قول خودت همه ی چهرت شیبه باباته الا ابروهات که به مامانت رفته ....

ولی آرمیتا جون تو الآن یه بابای دیگه داری .... یه بابای مهربون دیگه ... که همه عاشقانه دوستش دارند .... خوشا به حالت .....

عزیز ان شاءالله که موفق باشی .... و ادامه دهنده ی راه بابات باشی ....

خیلی دوست دارم ....

و اندکی تامل ....

دختری چهار ساله بود که پدرش آسمانی شد ....

دانشگاه که قبولف شد همه گفتند با سهمیه قبول شده ....

ولی هیچوقت نفهمیدند ...

کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند بنویسد بابا ....

 

یک هفته در تب سوخت ....

 

خداحافظ پری.....



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:06---10 خرداد 1394
شاید یه روزی مردمی که الان دارن میبینن چه بلایی داره بر سر تلاشهای داریوش رضایی نژادها و احمدی روشن ها داره میاد و عده ای سکوت اختیار کردن عده ای با گمراه کردن دیگران به بهانه معیشت دارن به دشمن کمک میکنن تا بر ما مسلط بشن و مهمتر از هم دولتمردای زحمتکش ما که در این مسئله دارن سطحی نگری میکنن شاید شاید یه روزی آرمیتاها از ما پاسخ بخوان ...خلاصه حقشونه بدونن که وقتی درد بی پدری رو تحمل کردند و همچنان میکنند تا کشور از پیشرفت باز نایسته در مقابل ما چه کردیم؟؟؟؟

پاسخ:سلام... نمیدونم این آرمیتا و علیرضا که بزرگ بشن و عز مملکتمون سر دربیارن... با خودشون چی میگن؟ اونا دارن تو سخت ترین شرایط درد بی پدری رو تحمل میکنن بخاطر ملت ... اونوقت یه عده.... ان شاءالله که شرمنده نشیم درمقابل نگاهاشون....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 8 خرداد 1394برچسب:, ] [ 23:45 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق